Sigma Bis i Euvic Media wygrały przetarg Centrum Nauki Kopernik

Centrum Nauki Kopernik rozstrzygnęło przetarg na obsługę mediową kampanii "Kopernik dla dorosłych" wybierając do współpracy agencje Sigma Bis (należy do PKN Orlen i PZU) i Euvic Media - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Sigma Bis i Euvic Media wygrały przetarg Centrum Nauki Kopernik

Przetarg Centrum Nauki Kopernik był podzielony na 4 części.

Pierwsza dotyczyła wynajmu elektronicznych nośników reklamowych w Warszawie wraz z emisją reklamy. Tu wybrano ofertę Euvic Media (z ceną 110,7 tys. zł). Agencja pokonała w tej części Clear Channel Polska (104,2 tys. zł), AMS SA (69,2 tys. zł) i Sigma Bis (108,5 tys. zł).

Druga część przetargu obejmowała produkcję i emisję spotu radiowego. Tu wybrano ofertę Sigma Bis (z ceną 61 tys. zł). Oferty złożyły w tej części także: Grupa RMF (47,7 tys. zł), Euvic Media (61,5 tys. zł), Cynamon Studio (52 tys. zł).

W trzeciej części chodziło o emisję spotu kinowego wraz z usługą jego przystosowania do emisji na ekranach kinowych. Tu również zwyciężyła Sigma Bis (z ceną blisko 49 tys. zł), pokonując agencję reklamową DSK (48,4 tys. zł) i Kinads Media (60,5 tys. zł).

Czwarta część przetargu dotyczyła wynajmu powierzchni reklamowej na ekranach LCD w pociągach Kolei Mazowieckich. Tu także wybrano ofertę Sigma Bis (z ceną 42,8 tys. zł). W tej części oferty złożyły także: Handy Media (42,4 tys. zł), OOH.pl (42,9 tys. zł), Euvic Media (38,7 tys. zł), BusWifi Media (30,6 tys. zł).

Wybrane agencje będą pracować dla Centrum Nauki Kopernik do 1 grudnia br.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem