12 nowych osób wzmocniło zespół Sigma Bis

Do zespołu agencji mediowej Sigma Bis, należącej do Orlenu i PZU dołączyło 12 nowych osób.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Pracę w agencji mediowej Sigma Bis rozpoczęło 12 nowych osób.

Piotr Trzciński objął stanowisko senior media plannera. Przeszedł z Havas Media, gdzie pracował od 2016 roku. Był tam m.in. senior media expertem.

Marcin Chojnowski został senior media plannerem buyerem. Ostatnio przez ponad 5 lat pracował w domu mediowym Zenith (Publicis Madia), m.in. jako communications planner.

Bartłomiej Jasiński, który objął funkcję media plannera buyera przeszedł z Media Group, gdzie był m.in. media managerem.

Łukasz Walczak – nowy media planner buyer -  przez ostatnich 11 lat pracował w biurze reklamy Polsat Media, gdzie był m.in. media planning managerem.

Natalia Mazurkiewicz objęła stanowisko junior SEM specialist. Ostatnio identyczną funkcję pełniła w firmie Solid Security.

Weronika Górecka – media assistant - do Sigmy Bis przeszła z Provident Polska, zaś Justyna Kwaśniewska - senior social media specialist - wcześniej pracowała w LTTM jako senior project manager.

Sylwia Ostaszewska objęła stanowisko junior media planner buyer, Wiktoria Luck – stażystki HR, Justyna Parulska – media assistant, Adrianna Buła – młodszej specjalistki ds. rozliczeń, Łukasz Bogusz – traffic assistant.

Sigma Bis obsługuje mediowo m.in. spółki Skarbu Państwa, w tym PZU, Orlen, Alior Bank, Link4, Telewizja Polska, Poczta Polska.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej