Silniejszy "Super Express"

Nowy człowiek w Biurze Reklamy

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Biuro Reklamy i Ogłoszeń Media Express, wydawcy „Super Expressu” i „Super Linii”, wzmacnia Dział Agencyjny. Od 6 listopada 2003, do zespołu dotychczas kierowanego przez Izę Sarnecką przychodzi Radosław Włoda. Obejmie on stanowisko dyrektora sprzedaży agencyjnej. Iza Sarnecka obejmie stanowisko zastępcy dyrektora. W jej gestii znajdzie się obsługa klientów strategicznych.

Radosław Włoda do tej pory pełnił obowiązki new business managera w domu mediowym „Optimedia”, wcześniej pracował między innymi w dziale sprzedaży Euromedia i RRM, pozyskując reklamy dla Radia Zet.

Jego doświadczenie zarówno ze strony agencyjnej, jak i ze strony sprzedaży mediów na silnie konkurencyjnym rynku radiowym pozwoli, we współpracy z Izą Sarnecką, jeszcze efektywniej prowadzić sprzedaż „Super Expressu” na rynku domów mediowych i agencji reklamowych. Według Izy Sarneckiej jest to wartościowe i strategicznie ważne wzmocnienie całego jej zespołu - informuje nadawca.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały