Silny duet - EL2 i OS3

Agencja marketingu mobilnego EL2 oraz agencja interaktywna OS3 rozpoczęły współpracę

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:
0 komentarzy

Dotyczy ona kompleksowej obsługi klientów w zakresie marketingu mobilnego i Internetu.

Firmy poszukują rozwiązań, które zespolą różnorodne działania w jedną całość. Propozycje  obu firm są komplementarne i pozwalają na zaspokojenie potrzeb klientów w dziedzinie marketingu. Połączenie sił sprawi, że wspólni klienci będą mięli możliwość kreatywnego przedstawienia swoich komunikatów w Internecie oraz stworzenia dla nich unikalnych programów poprzez telefonię komórkową. Klienci będą mogli uzyskać pełną wiedzę               i doradztwo z zakresu dwóch zazębiających się dziedzin nowoczesnego marketingu.

Podstawowym zadaniem obydwu agencji będzie kompleksowa opieka nad wizerunkiem klientów. OS3 będzie wspierać wizerunek on line, poprzez budowanie skutecznych kanałów komunikacji z wykorzystaniem nowych mediów oraz wdrażanie nowoczesnych rozwiązań technologicznych. EL2 zajmie się kreowaniem wizerunku firm poprzez kompleksowe działania z zakresu mobilnych technologii. Począwszy od projektowania, a skończywszy na wdrażaniu    i bieżącej obsłudze programów."Wierzymy, że wraz z EL2 stworzymy silny duet. EL2 to partner, z którym dotychczasowa współpraca przebiegała bardzo sprawnie, z korzyścią dla obydwu stron. Dlatego też, postanowiliśmy kontynuować nasze wspólne działania. Teraz jako pełnoprawni partnerzy będziemy pracować na dwóch zazębiających się polach aktywności" - mówi Marcin Maj, Client Service Director w OS3.

"Podpisanie umowy i rozpoczęcie działań z OS3 było dla nas czystą formalnością.              Już wcześniej współpracowaliśmy przy różnych projektach. Cieszymy się, że teraz możemy zaoferować klientom pełniejszą obsługę" - mówi Andrzej Ziemiński, Prezes Zarządu EL2.  "Firmy powierzając nam różnorodne działania w pełni ufają specjalistom od Internetu           i fachowcóm od m-biznesu. Dlatego, połączenie sił dwóch zgranych i solidnych zespołów, przyczyni się do wzrostu efektywności prac i do kompleksowej (w pełni tego słowa znaczeniu) obsługi klientów" - uzasadnia Ziemiński.

Komentarze (0)

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Patrzcie i uczcie się od niego wszyscy". Ta marka miała zniknąć, ale Plusha uratował trochę szalony marketing z misiem

"Patrzcie i uczcie się od niego wszyscy". Ta marka miała zniknąć, ale Plusha uratował trochę szalony marketing z misiem

Gdzie są nasze mistrzynie? Dlaczego sukcesy kobiet nie przebijają się do masowej świadomości?

Gdzie są nasze mistrzynie? Dlaczego sukcesy kobiet nie przebijają się do masowej świadomości?

Nowa stacja w telewizji naziemnej? KRRiT ogłosi konkurs

Nowa stacja w telewizji naziemnej? KRRiT ogłosi konkurs

Polsat usunął kontrowersyjny materiał z "Halo tu Polsat". "Powinien wyglądać inaczej"

Polsat usunął kontrowersyjny materiał z "Halo tu Polsat". "Powinien wyglądać inaczej"

KRRiT przelewa zaległości. Ponad 23 mln zł dla Telewizji Polskiej

KRRiT przelewa zaległości. Ponad 23 mln zł dla Telewizji Polskiej

"Breslau" zadziałał lepiej niż "1670"? Netflix pod naporem polskich telewizji

"Breslau" zadziałał lepiej niż "1670"? Netflix pod naporem polskich telewizji