Simplus reklamuje się w stylu 'Z archiwum X' (wideo)

W telewizji, kinach, prasie i BTL-u rusza kampania nowej ofertySimplusa. Akcja nawiązuje do serialu "Z archiwum X".

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W startującej właśnie kampanii reklamowej Simplusawykorzystywane są dwa spoty pokazujące parę agentówprzypominających Muldera i Scully z serialu "Z archiwum X".Szukając śladów istot pozaziemskich, trafiają oni na symbole liczby100. Taki przekaz podkreśla, że w nowej ofercie Simplusa podoładowaniu konta za minimum 30 zł otrzymuje się 100 minut, SMS-ówlub MB Obecna kampania to kolejna akcja reklamowa tej markiutrzymana w konwencji filmowej - poprzednia nawiązywała do włoskichkomedii (więcej).

Nowa kampania jest prowadzona w telewizji (Polsat, TVN, TVP,Discovery, 4 Fun, stacje z pakietu At Media), kinach (sieci SilverScreen, Multikino i Cinema City), prasie (m.in. Gazeta Wyborcza,Cztery Kąty, Gala, Viva, Newsweek), a także w formie materiałówBTL. Kreację przygotowała agencja reklamowa Team One, natomiastplanowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy UniversalMcCann.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski