Simplus Team "Dziewczyna"

Euro RSCG Warsaw - przygotowało najnowszą kampanię Simplus Team "Dziewczyna"

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Agencja Euro RSCG Warsaw przygotowała najnowszą kampanię multimedialną w telewizji, radiu, prasie, Internecie, oraz na materiałach BTL w miejscach sprzedaży dla marki Simplus Team.

Celem kampanii Simplus Team jest przedstawienie najlepszej oferty na rynku telefonów komórkowych na kartę: 39 gr z VAT za minutę do 7 Swojaków, a do pozostałych jedynie 78 gr z VAT. Pomysł kreatywny oparty jest na scenie z uniwersyteckiego korytarza, którym podąża atrakcyjna dziewczyna. Na plecach widzimy napis: "78 gr dla wszystkich". Następnie kamera pokazuje dziewczynę z przodu, gdzie na obfitym biuście dostrzegamy napis "39 gr dla Swojaków". Dziewczyna jest uosobieniem oferty, a cały korytarz patrzy na nią z podziwem. Przekaz jest dodatkowo wzmocniony komentarzem lektora: Najlepsze warunki!

Kampania potrwa do końca lutego. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się McCann Ericsson.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały