Sixt Polska zachęca do wynajmu zamiast kupna auta

Dostawca usług mobilnych Sixt Polska startuje z kampanią marketingową #NieKupujWynajmuj. Jej głównym celem jest zmiana nastawienia Polaków do idei posiadania auta.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Sixt Polska zachęca do wynajmu zamiast kupna auta

Kampania ma format DOOH (Digital-Out-Of-Home), co oznacza, że materiały przygotowane na jej potrzeby będą wyświetlane na największych nośnikach cyfrowych Screen Network w kluczowych lokalizacjach głównych aglomeracji w Polsce, w tym Warszawy, Krakowa, Łodzi, Poznania oraz Katowic.

- Zależy nam na tym, aby nasza marka była tam, gdzie są nasi klienci, pokazując im, jak wiele korzyści płynie z długoterminowego wynajmu samochodów. Nowa kampania DOOH dla Sixt pozwala wykorzystać nowoczesne technologie do stworzenia interaktywnego doświadczenia, które skutecznie przyciąga uwagę konsumentów w kluczowych momentach ich dnia – mówi Agnieszka Stryjecka, dyrektorka marketingu w Sixt Polska. 

Kampania #NieKupujWynajmuj została zrealizowana we współpracy ze Screen Network i potrwa do końca 2025 roku.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady