'Skazany na śmierć' przegrywa z tańczącymi gwiazdami

Trzecia seria "Skazanego na śmierć", którą Polsat pokazuje wniedzielne wieczory, cieszy się mniejszą popularnością niż nadawanyrok temu drugi sezon produkcji. W czasie emisji serialu Polsatwygrywa z Dwójką, ale nie daje rady TVN-owi i Jedynce.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dlaWirtualnemedia.pl wynika, że trzy pierwsze odcinki trzeciej serii"Skazanego na śmierć" obejrzało średnio 2,9 mln osób przy udziale wrynku na poziomie 18,37 proc. w grupie 4+ i w 24,84 proc. w grupie16-49. Dla porównania, nadawana rok temu w tym samym paśmie drugaodsłona amerykańskiej produkcji miała po trzech odcinkach średnio3,71 mln widzów i odpowiednio 22,96 proc. i 28,94 proc.udziału*

W czasie emisji "Skazanego na śmierć" (niedziele 20.00 - 21.00),Polsat zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem jestTVN, nadająca w tym czasie "Taniec z gwiazdami"- show ten ogląda4,08 mln osób. Lepsza od Polsatu jest także TVP 1 (2,24 mln;"Sport", "Pogoda", "Seks, kasa i kłopoty"). Słabiej radzi sobienatomiast Dwójka (2,5 mln; "Czas honoru").

Oglądalność trzeciej serii "Skazanego na śmierć" odcinekpo odcinku

Widownia konkurencyjnych stacji w czasie emisjiserialu

Profil widowni "Skazanego na śmierć"

* - dane dotyczą tylko odcinków emitowanych w niedziele o 20.00,bo we wrześniu 2007 roku nadawano je też o 21.00

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu