Skittles rezygnuje z tęczy by wesprzeć londyńską paradę równości

Marka Skittles promuje się przy okazji londyńskiej parady równości. Firma wypuściła na rynek biało - czarne opakowania swoich cukierków, a na monochromatycznych plakatach zapowiada, że oddaje tęczowe barwy środowiskom LGBT.

ps
ps
Udostępnij artykuł:

Marka Skittles postanowiła wykorzystać do promocji coroczną londyńską paradę równości, której ostatnia odsłona miała miejsce w ubiegły weekend.

Z okazji parady Skittles wypuścił na rynek limitowaną serię biało-czarnych opakowań, w których umieszczono pozbawione koloru cukierki (zwykle zarówno opakowania, jak i same drażetki mają żywe kolory tęczy).

grafika

Kampanii towarzyszą monochromatyczne plakaty, na których marka wyjaśnia, że wspiera środowiska LGBT. Dlatego postanowiła zrezygnować ze swoich tradycyjnych tęczowych barw, odstępując je na razie mniejszościom seksualnym, dla których tęcza jest także rozpoznawalnym znakiem.

Za kreację kampanii odpowiadała agencja adam&eveDDB.

Metryczka:Client: Mars/WrigleyBrand: SkittlesProject name: Give the RainbowVice President Marketing, Europe: Rankin CarrollConfections Marketing Manager: Daniel NewellBrand Manager: Charlotte KerrAgency: adam&eveDDBChief Creative Officer Ben PriestExecutive Creative Directors Ben Tollett, Richard BrimCreatives: Matt Fitch, Mark LewisIntegrated Producer: Maebh KellyExperiential Producer: Emilie VerlanderProject Manager: Caroline TrippManaging Partner: Fiona McArthurAccount Director: Brittany LippettAccount Manager: Matt DankisJoint Head of Planning: Jessica LovellSenior Planner: David MortimerDesign: Stanley's King HenryHead of Design: Alex FairmanMedia agency: MediacomMedia planner: Lindsey Jordan, Eloise HuntingfordContent production company: cain&abel

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych