Ślady znikające w śniegu w kampanii Fundacji Itaka (wideo)

Rozpoczęła się kampania społeczna Fundacji Itaka - Centrum Poszukiwań Ludzi Zaginionych pod hasłem: „Są ludzie, po których znika ślad. Pomyśl o tym”. Akcję przygotowały firmy Paralotna i Papaya Films.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Ślady znikające w śniegu w kampanii Fundacji Itaka (wideo)

Spot Fundacji Itaka pokazuje zaśnieżoną ulicę, na której ślady stóp przechodzących osób szybko zasypuje padający śnieg. Ma to zwrócić uwagę na problem zaginionych ludzi i ich poszukiwań (według policyjnych statystyk rocznie znika w taki sposób ponad 18 tys. Polaków).

Spot będzie emitowany w telewizji (m.in. TVN, niektóre kanały TVP, Superstacja), metrze warszawskim i radiu (m.in. RDC, Radio Plus, TOK FM).

Kreację kampanii przygotował Michał Holewjusz, dyrektor kreatywny agencji Paralotna, a spot wyprodukował dom produkcyjny Papaya Films. Pozyskaniem mediów do współpracy Fundacja Itaka zajęła się we własnym zakresie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej