RMF FM z największym wzrostem słuchalności o poranku w I półroczu, Jedynka najbardziej w dół

Pozycję lidera ogólnopolskiego rynku radiowego w pierwszym półroczu br. w godzinach porannych (6.00.00 - 8.59.59) zajęło RMF FM, które pochwalić się mogło największym wzrostem w zestawieniu. Z kolei najwięcej straciła Jedynka - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Wśród najchętniej słuchanych rozgłośni radiowych w godzinach porannych (6.00.00 - 8.59.59) w okresie od stycznia do czerwca 2019 roku pozycję lidera zajęło RMF FM, którego średni udział słuchania względem analogicznego okresu rok wcześniej zwiększył się o 1,4 pkt. proc. do 27,8 proc. - wynika z raportu Radio Track Kantar Polska, opracowanego przez portal Wirtualnemedia.pl. Jednocześnie jest to zdecydowanie największy wzrost w zestawieniu.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/sluchalnosc-w-porannym-drive-time-rmf-fm-radio-zet-eska_1 ##

Drugie miejsce zajęło Radio ZET (12,2 proc. udziału; do góry o 0,3 pkt. proc.).

Podium uzupełnia Jedynka, która zanotowała największy spadek w zestawieniu (w dół o 1,7 pkt. proc. do 7,7 proc. udziału).

Z szóstej na czwartą lokatę awansowała Eska. Jej udział wzrósł o 0,1 pkt. proc. do 5,9 proc. Czołową piątkę uzupełnia Trójka (w dół o 0,5 pkt. proc. do 5,8 proc.).

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu