RMF FM liderem w godzinach porannych. Jedynka najbardziej w dół

Pozycję lidera ogólnopolskiego rynku radiowego w okresie od listopada ub.r. do stycznia br. w godzinach porannych (6.00.00 - 8.59.59) zajęło RMF FM, które pochwalić się mogło największym wzrostem w zestawieniu. Z kolei najwięcej straciła Jedynka - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Wśród najchętniej słuchanych rozgłośni radiowych w godzinach porannych (6.00.00 - 8.59.59) w okresie od listopada 2021 roku do stycznia 2022 roku pozycję lidera zajęło RMF FM, którego średni udział słuchania względem analogicznego okresu rok wcześniej zwiększył się najbardziej w zestawieniu - o 2,3 pkt. proc. do 31,9 proc. - wynika z raportu Radio Track Kantar Polska, opracowanego przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugie miejsce zajęło Radio ZET (13,7 proc. udziału; do góry o 1,6 pkt. proc.). Podium uzupełnia Jedynka, która odnotowała największy spadek w zestawieniu (- 0,9 pkt. proc. do 6,4 proc. udziału).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/radio-wyksztalcenie-wyzsze-rmf-fm-trojka-kto-slucha,7170032676829313a ##

Czołową piątkę uzupełniają Eska (5,8 proc. udziału; - 0,1 pkt. proc.) i Audytorium 17 (5,3 proc. udziału; - 0,5 pkt. proc.)

grafika
Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK