Nowy ranking słuchalności radia. Radio ZET z najlepszym wynikiem od 10 lat

W okresie od marca do maja br. liderem rynku radiowego w Polsce było RMF FM, a Radio ZET zaliczyło największy wzrost - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Dominik Senkowski
Dominik Senkowski
Udostępnij artykuł:
Nowy ranking słuchalności radia. Radio ZET z najlepszym wynikiem od 10 lat
fot. Shutterstock.com

Udział RMF FM pod względem słuchania w okresie marzec - maj br. w grupie wiekowej 15-75 lat wynosi 29,3 proc. - wynika z najnowszej fali badania Radio Track Kantar Polska, opracowanej przez portal Wirtualnemedia.pl. Względem analogicznego okresu rok wcześniej udział stacji spadł o 0,4 pkt. proc.

Na drugim miejscu znalazło się Radio ZET z udziałem wynoszącym 15,4 proc. Oznacza to wzrost o 2,2 pkt. proc. - najwyższy ze wszystkich badanych stacji. To już czwarte badanie Radio Track od stycznia br., w której stacja zwiększa swój udział i może pochwalić się najlepszymi wynikami od 10 lat.

Ostatnią pozycję na podium zajmuje Radio Eska. Jego udział w rynku w analizowanym okresie wyniósł 6,9 proc. (spadek o 0,3 pkt. proc.).

jak-wyglada-sluchalnosc-radia-w-polsce-png

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jedna reklama, jedno pytanie i miliony wzruszeń. Wracamy do historii "Dziadka" z Allegro

Jedna reklama, jedno pytanie i miliony wzruszeń. Wracamy do historii "Dziadka" z Allegro

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [NASZ NEWS]

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [NASZ NEWS]

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Szefowa social mediów odchodzi z Kanału Zero

Szefowa social mediów odchodzi z Kanału Zero