SMG/KRC zbada programy TVP

Instytut SMG/KRC Poland - Media przeprowadzi dla TVP badaniadotyczące rewitalizacji emitowanych w Telewizji Polskiej programów.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Firma wygrała w przetargu ogłoszonym przez spółkę. Brało w nimudział w sumie dziewięć agencji badawczych. Poza SMG/KRC Poland -Media były to m.in. ARC Rynek i Opinia, GfK Polonia, TNS OBOP i PBSDGA.

Projekt, który nosi nazwę "Realizacja badań jakościowychdotyczących rewitalizacji emitowanych programów (audycji)/ formatówTVP" ma na celu rewitalizację istniejących programów publicznegonadawcy pod kątem lepszego spełnienia oczekiwań widzów. Ma onprzyczynić się także do wzrostu ich oglądalności i udziałów orazpomóc w wyborze optymalnych działań promocyjnych dla analizowanychaudycji.

Badania zostaną przeprowadzone metodami jakościowymi nawybranych programach z różnych gatunków (audycje rozrywkowe,publicystyczne, dla dzieci, seriale itp.). Proponowane techniki tom.in. zogniskowane wywiady grupowe, indywidualne wywiadypogłębione, mini-grupy, oraz wywiady etnograficzne. Projekt będzierealizowany do końca roku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały