SMS Chat w iTV

Szeptel SA wraz z telewizją iTV rozpoczął integrację interaktywnych usług dla abonentów sieci komórkowych (widzów iTV)

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Telewizja iTV  należąca, obok takich firma jak Legion Polska i Media-Net Interactive, do Grupy Telekomunikacyjnej SZEPTEL, skupionej wokół notowanego na GPW operatora telekomunikacyjnego PT SZEPTEL S.A. uruchomiła kolejne zaawansowane rozwiązanie łączące technologię telewizyjną, internetową, przekazu teletekstowego z technologią SMS-ową, w czasie rzeczywistym.

Od lipca br. Interaktywna telewizja iTV posiada jako jedyna w Polsce, unikalne rozwiązanie SMS "chat" umożliwiający abonentowi telefonii komórkowej oraz Internaucie bezpośredni dostęp oraz możliwość wyrażania swoich opinii i poglądów dotyczących tematów prezentowanych w telewizji poprzez wysyłanie SMS-ów bądź wpisywanie ich z klawiatury komputera. Treści te są natychmiast prezentowane zarówno na stronie teletekstowej, jak i na ekranie telewizora oraz na stronie www. Rozwiązanie to jest projektem dopełniającym proces stworzenia w pełni interaktywnego medium, które poprzez telefon komórkowy pozwala realizować idee komunikacji pomiędzy ludźmi także poza środowiskiem internetowym.

Jednocześnie retransmitowany na platformie ERA OMNIX program telewizji iTV może być odbierany przy użyciu telefonu komórkowego w sieci ERA. Wprowadzanie tego typu zaawansowanych rozwiązań w zakresie budowy projektów dotyczących telekomunikacyjnych usług dodanych jest praktyczną realizacją strategii Grupy Telekomunikacyjnej SZEPTEL w zakresie budowania i oferowania na rynek rozwiązań komercyjnych służących budowaniu wzrostu przychodów Grupy.Stały wzrost wysokości sprzedaży usług multimedialnych jaki notują Spółki z Grupy SZEPTEL jest również wynikiem zapotrzebowania na usługi tego typu płynącym ze strony operatorów telekomunikacyjnych. Według danych opublikowanych przez IDC wartość rynku usług realizowanych z wykorzystaniem SMS-ów i MMS-ów wzrośnie w Polsce od kwoty ponad 600 milionów USD w roku 2005 do ponad 1,2 mld USD w roku 2008. Szacuje się, iż ponad 50% tej wartości stanowić będzie sprzedaż wartości dodanej jaka jest składnikiem tego typu usług. Spółki z Grupy SZEPTEL są największym w Polsce dostawcą usług z wartością dodaną dla rynku telekomunikacyjnego.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?