SMS-owa kampania Reserved

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

FirmaMobileGO, zajmująca się marketingiem mobilnym, rozpoczęła współpracę z firmą LPP S.A. - właścicielem marki Reserved. Jej efektem jest trwająca właśnie promocja wykorzystująca technologie mobilne.

Organizowana akcja polega na wysyłce do wyselekcjonowanych użytkowników MobileCLUB.pl SMS-ów z informacją o otwarciu nowego salonu Reserved w warszawskiej Galerii Mokotów. Każda osoba, która w dniach 28-29 lipca przyjdzie z otrzymanym SMS-em do nowego salonu i dokona w dziale męskim zakupów za ponad 50 zł, otrzyma prezent od Reserved – firmową czapeczkę lub okulary.

Jest to pierwsza kampania marketingu mobilnego organizowana przez MobileGO o zasięgu lokalnym, skierowana tylko do użytkowników MobileCLUB zamieszkałych w Warszawie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator