Soczewki Acuvue reklamowane przez Miss Polonia

Rozpoczęła się kampania soczewek kontaktowych Acuvue (produkowanych przez Johnson & Johnson) reklamująca ich nowe warianty opakowań. Akcję, wykorzystującą wizerunek Pauliny Krupińskiej, przygotowała agencja Tequila.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Soczewki Acuvue reklamowane przez Miss Polonia

Kampania podkreśla, że soczewki Acuvue są obecnie dostępne w nowych wersjach opakowań: oprócz dotychczasowych klasycznych, także w większych i mniejszych. Reklamy informują też o programie „Gwarancja satysfakcji, z Acuvue bez obaw” (nieobejmujący mniejszych opakowań), w ramach którego klienci mogą otrzymać zwrot pieniędzy za zakup soczewek, jeśli te nie będą im odpowiadały.

W kampanii występuje Paulina Krupińska, zdobywczyni tytułu Miss Polonia w 2012 roku, która ambasadorką reklamową marki Acuvue została wiosną br.

grafika

Akcja obejmuje materiały w punktach sprzedaży: reklamy POS i broszury szkoleniowe dla sprzedawców.

Kreację kampanii przygotowała agencja Tequila, która zdobyła to zlecenie w wyniku wygranego przetargu.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?