18 sierpnia T-Mobile wystartował z nową kampanią promującą Magenta Dom – w spotach będzie można zobaczyć, jakie emocje towarzyszą rodzinom podczas domowych aktywności, takich jak np. wspólne kibicowanie.
W reklamie aktorka znana z poprzednich kampanii operatora – Sonia Bohosiewicz – przechadza się po ulicach i słyszy wesoły śmiech wypływający z domów.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/t-mobile-magenta-cena-oferta-internet-telewizja-problemy-jak-zamowic-disney ##
Kibicowanie w spocie T-Mobile
Bohaterka zastanawia się, skąd ta radość i wtedy widzimy kilka rodzin, które pełne pozytywnych emocji spędzają wspólnie czas w ich mieszkaniach – oglądają telewizję, kibicują ulubionym drużynom, wcielają się w kierowców formuły 1 i dzielą się tymi wrażeniami z bliskimi.
W ramach nowej kampanii będzie można obejrzeć trzy wersje spotu – 45- i 30-sekundowe w telewizji oraz 15-sekundowy w kanałach online. Zobaczymy w nich ujęcia z meczu w Eleven Sports z LaLiga Santander, jednych z najpopularniejszych drużyn świata, czyli Realu Madryt i FC Barcelona, bo właśnie z Magenta Dom można oglądać najlepsze mecze.

Spotowi telewizyjnemu towarzyszy także kampania w social mediach, punktach sprzedaży i OOH. Za koncepcję kampanii odpowiada Departament Zarządzania Marką i Customer Experience wraz z agencją DDB Warszawa. Za działania w internecie odpowiada VMLY&R. Materiały BTL opracowało ARC (Grupa Publicis). Zakupem i planowaniem mediów zajął się dom mediowy Mindshare.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/generacja-z-deutsche-telekom-whatwevalue ##
Sonia Bohosiewicz w 2019 roku reklamowała ofertę abonamentową T-Mobile Polska, rok później operator zaprosił artystkę do promowania pakietów z Netfliksem.










