SOS Wioski Dziecięce apeluje o wsparcie 1 procentem podatku w kampanii "Zobacz mnie”

Nowa kampania SOS Wiosek Dziecięcych ma na celu zachęcanie do przekazania 1% podatku na rzecz podopiecznych Stowarzyszenia, a także uwrażliwienie odbiorców na problem przemocy wobec dzieci i jej dramatycznych skutków. Akcję przygotowały VMLY&R, Wavemaker i Papaya Films.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
SOS Wioski Dziecięce apeluje o wsparcie 1 procentem podatku w kampanii "Zobacz mnie”

Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce od 37 lat pomaga dzieciom opuszczonym i osieroconym oraz maluchom z rodzin zagrożonych rozpadem. Swoim wsparciem obejmuje ponad 1500 podopiecznych w Polsce.

„Zobacz mnie” hasłem kampanii SOS Wiosek Dziecięcych

Organizatorzy kampanii zwracają również uwagę na problem braku systemowych rozwiązań, gwarantujących wsparcie dzieciom skrzywdzonym lub znajdujących się w kryzysie. Ponad 630 tys. dzieci w Polsce potrzebuje opieki psychologicznej, a ponad 40 proc. dzieci doświadczyło przemocy ze strony bliskich. Wiele z nich musi borykać się ze swoimi problemami w samotności, bez możliwości choćby rozmowy z kimś, komu mogą zaufać, bez wsparcia ze strony dorosłych. Mimo tak ogromnej skali potrzeb, jedynie około połowa polskich szkół zatrudnia psychologa.

- Hasło naszej kampanii - „Zobacz mnie” to apel, który wysyłamy w imieniu naszych podopiecznych, ale także wszystkich dzieci, które wciąż czekają na pomoc. Nie bądźmy obojętni na krzywdę tych najbardziej bezbronnych. Każdy z nas może okazać symboliczne wsparcie i pomóc nam chronić dzieci, przekazując 1% podatku na rzecz SOS Wiosek Dziecięcych - komentuje Barbara Rajkowska, dyrektor krajowy Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce

Ogólnopolska kampania 1% prowadzona będzie do końca kwietnia 2021 roku i będzie obejmować działania reklamowe online, emisje spotów telewizyjnych i radiowych, a także reklamy na nośnikach w komunikacji miejskiej.

W ramach akcji promocyjnej uruchomiona została strona, na której pobrać można bezpłatny program PIT 2020 lub wypełnić zeznanie podatkowe online.

Za przygotowanie koncepcji kreatywnej odpowiada agencja VMLY&R Poland, a za planowanie mediów Wavemaker. Spot w reżyserii Antoniego Nykowskiego zrealizowała firma Papaya Films. Zdjęcia do kampanii wykonała Paula Patocka.

Aby przyłączyć się do wspólnej pomocy, wystarczy przekazać 1% podatku na rzecz podopiecznych SOS Wiosek Dziecięcych, wpisując nr KRS 0000 056 901 w odpowiednią rubrykę formularza PIT.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek