Spadek zysku WPP w I połowie 2009 r.

Holding reklamowy WPP Group zanotował 47,9-proc. spadek zysku wpierwszej połowie bieżącego roku.

km
km
Udostępnij artykuł:

Zysk netto drugiej po Omnicom największej grupy reklamowej naświecie wyniósł 108,4 miliona funtów, w porównaniu do 208,2 milionafuntów w analogicznym okresie roku ubiegłego.

O 28,4 proc., do 4,29 miliarda funtów, zwiększył się tymczasemprzychód WPP, głównie dzięki przejęciu firmy badawczej TaylorNelson Sofres (TNS).

Holding, do którego należą takie agencje jak MediaCom,Mindshare, OgilvyOne, Wunderman i GroupM, poinformował również, żena przestrzeni ostatniego roku zredukował zatrudnienie o 6.525etatów w celu poprawienia zyskowności swojej działalności. ObecnieWPP zatrudnia 106.683 pracowników.

źródło: Bloomberg

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?