Spadek zysku WPP w I połowie 2009 r.

Holding reklamowy WPP Group zanotował 47,9-proc. spadek zysku wpierwszej połowie bieżącego roku.

km
km
Udostępnij artykuł:

Zysk netto drugiej po Omnicom największej grupy reklamowej naświecie wyniósł 108,4 miliona funtów, w porównaniu do 208,2 milionafuntów w analogicznym okresie roku ubiegłego.

O 28,4 proc., do 4,29 miliarda funtów, zwiększył się tymczasemprzychód WPP, głównie dzięki przejęciu firmy badawczej TaylorNelson Sofres (TNS).

Holding, do którego należą takie agencje jak MediaCom,Mindshare, OgilvyOne, Wunderman i GroupM, poinformował również, żena przestrzeni ostatniego roku zredukował zatrudnienie o 6.525etatów w celu poprawienia zyskowności swojej działalności. ObecnieWPP zatrudnia 106.683 pracowników.

źródło: Bloomberg

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały