Specjalne wydanie „Claudii Metamorfozy” na 12-lecie cyklu

Od 7 marca br. w sprzedaży dostępne jest specjalne wydanie „Claudii” (Burda Media Polska) z okazji 12-lecia cyklu. W „Claudii Najlepsze Metamorfozy” zostały zaprezentowane wybrane przemiany, jakim zostały poddane czytelniczki na łamach pisma.

NB
NB
Udostępnij artykuł:
Specjalne wydanie „Claudii Metamorfozy” na 12-lecie cyklu

W czasopiśmie „Claudia” czytelniczki poddawane są metamorfozom – począwszy od zmiany fryzury, ubioru, po dobór makijażu. W wydaniu specjalnym przedstawiono najlepsze spośród niemal stu dotychczasowych metamorfoz, jakie udało się zrealizować przez 12 lat cyklu.

Ponadto w numerze przygotowano tutoriale metamorfoz, które można zrobić w zaciszu własnego domu; propozycje fryzur, które odmładzają, mapa oka i zasady profesjonalnego malowania brwi oraz 15 nowych trików, jak wyglądać młodziej.

W dziale „Metamorfoza z gwiazdą”  Karolin Szostak opowiedziała o sekretach diety, której zawdzięcza szczupłą figurę, a w dziale „Moda” styliści pokazują, jak odjąć sobie 10 lat w kilka minut, umiejętnie dobierając ubrania do sylwetki.

W numerze psycholog Dagmara Skalska radzi, jak być egoistką w pozytywny sposób w otaczającym świecie, umieć spojrzeć na siebie obiektywnie i podnieś swoją samoocenę.

Tytuł wspiera kampania promocyjna w magazynach i serwisach internetowych wydawnictwa Burda Media Polska. Premierze pisma towarzyszył event dla czytelniczek, bohaterek „Claudii Metamorfozy” i partnerów zaangażowanych w projekt.Magazyn jest dostępny w sprzedaży od 7 marca br. przez dwa miesiące. Kosztuje 7,99 zł.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska