Sphinx reklamuje Supermenu z piwem Okocim (wideo)

Ruszyła kolejna odsłona kampanii reklamującej ofertę Supermenu w restauracjach Sphinx. Akcję przygotowały firmy Instytut Rozwoju Reklamy, Vision Studio i Starcom.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Nowe reklamy Supermenu informują, że obecnie do każdego nowego dania można dokupić za złotówkę duże piwo Okocim. - Zainteresowanie nowymi daniami, jakie przyniosła pierwsza odsłona kampanii i promocji „Supermenu w restauracjach Sphinx”, okazało się nawet większe niż wstępnie zakładaliśmy. Dlatego chcemy zachęcić jeszcze większą grupę klientów do spróbowania nowości w naszych restauracjach - opisuje Dorota Cacek, wiceprezes Sfinks Polska, spółki kontrolującej sieć Sphinx.

Obecna odsłona kampanii jest prowadzona w telewizji (w blisko 50 kanałach, m.in. TVN i stacji tematycznych z oferty Discovery, TVN i Atmediów) do 28 kwietnia, a potem od 6 do 12 maja. Ponadto obejmuje internet (mailingi, działania na Facebooku) oraz same restauracje Sphinx (plakaty, roll-upy i podkładki na stoliki).

Koncepcję i kreację kampanii przygotowała agencja Instytut Rozwoju Reklamy, spot telewizyjny wyprodukowało Vision Studio, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"