Spin Communications dla Colgate Max Fresh

Agencja Spin Communications na zlecenie firmy Colgate-Palmolive Poland przygotowała i realizuje działania media relations dla nowych past Colgate Max Fresh.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

 Ich celem jest poinformowanie mediów o wprowadzeniu na rynek nowości - pasty w płynie Colgate Max Fresh oraz wzmocnienie wizerunku Colgate jako "eksperta w higienie jamy ustnej".

Działaniami media relations objęte są wybrane tytuły prasy zdrowotnej, kobiecej oraz młodzieżowej. Z dziennikarzami z najważniejszych tytułów odbędą się indywidualne spotkania. Dodatkowo, będą prowadzone działania promocyjne z wykorzystaniem technik marketingu wirusowego.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały