Spore zmiany w magazynie „Tester”

Magazyn „Tester” (G+J Polska) będący wydaniem specjalnym miesięcznika „Focus” od najnowszego numeru, który ukazał się dziś, zmienił zawartość, szatę graficzną, format, objętość, cenę i cykl wydawniczy.

Patryk Pallus / pp
Patryk Pallus / pp
Udostępnij artykuł:

„Tester” to magazyn, w którym znaleźć można quizy i krzyżówki oraz zadania logiczne służące badaniu i ćwiczeniu umiejętności. Od najnowszego wydania każdy numer tego pisma poświęcony jest jednemu zagadnieniu, a dodatkowo w tytule przedstawiane są sylwetki ludzi symbolizujących dane zjawisko (w przypadku ostatniego numeru tematem przewodnim jest osiągnięcie finansowego sukcesu).

Od tego wydania „Tester” ma też odświeżoną szatą graficzną, format A4 (dotychczas A5) i liczy 68 stron (do tej pory 76 stron). Magazyn z miesięcznika przekształcony został w kwartalnik, a jego cena wzrosła z 3,99 zł do 7,99 zł. Wydawca nie ujawnia wysokości nakładu pisma.

grafika

Wydaniu pierwszego numeru zmienionego „Testera” towarzyszy wsparcie marketingowe w tytułach G+J („Focus”, „Focus Historia”, „Focus Ekstra”) oraz w serwisie Focus.pl. Za kreację i planowanie mediów odpowiada dział marketingu wydawcy.

Patryk Pallus / pp
Autor artykułu:
Patryk Pallus / pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały