Spotify ma milion płacących subskrybentów

Muzyczny serwis Spotify ogłosił, że ma w Europie milion użytkowników płacących za możliwość słuchania piosenek.

km
km
Udostępnij artykuł:

"Możemy z poczuciem dumy i podekscytowania ogłosić, że osiągnęliśmy nowy kamień milowy, witając w usłudze naszego milionowego płacącego subskrybenta" - napisał na oficjalnym blogu Daniel Ek, dyrektor wykonawczy Spotify.

Ek dodał też, że użytkownicy serwisu stworzyli w nim już ponad 200 milionów playlist.

grafika

Spotify oferuje swoim użytkownikom dwie opcje płatnej subskrypcji - Unlimited i Premium. Pierwsza za 4,99 funta miesięcznie umożliwia słuchanie w przekazie strumieniowym nieograniczonej liczby utworów nieprzerywanych reklamami. W ramach drugiej, kosztującej 9,99 funta na miesiąc, dodatkowo oferowany jest dostęp do usługi z poziomu telefonów komórkowych.

Poza tym Spotify umożliwia darmowy odsłuch do 20 godzin muzyki w miesiącu, ale w tym przypadku utwory, których w serwisie jest ponad 10 milionów, są przerywane reklamami.

grafika

Spotify ma w sumie 6,67 miliona użytkowników, a obecnie jest dostępny tylko w Szwecji, Finlandii, Francji, Norwegii, Holandii, Hiszpanii i Wielkiej Brytanii. Wkrótce serwis planuje wejście na rynek amerykański.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?