Spotify rozszerza program podcastowych subskrypcji. Polska na liście

Platforma Spotify ogłosiła udostępnienie możliwości sprzedaży subskrypcji podcastów w 33 krajach na całym świecie. Do tej pory z opcji tej mogli korzystać tylko amerykańscy podcasterzy.

km
km
Udostępnij artykuł:

Możliwość sprzedaży słuchaczom subskrypcji ekskluzywnych odcinków podcastów została udostępniona przez Spotify wybranym twórcom z USA w kwietniu br. Faza testów zakończyła się w sierpniu, kiedy to z oferowania subskrypcji mogli korzystać już wszyscy amerykańscy podcasterzy.

Początkowo twórcy podcastów mogli zamknąć proponowane przez nich treści za paywallem, którego miesięczna wysokość (w zależności od indywidualnych uzgodnień) wynosiła 2,99, 4,99 lub 7,99 dol.

Następnie funkcjonalność rozszerzono o kilkanaście innych opcji, dzięki czemu cenę można kształtować w zakresie od 0,49 do 150 dolarów.

Teraz Spotify udostępnia program podcastowych subskrypcji w 33 kolejnych krajach na całym świecie, w tym w Polsce.

Poza naszym krajem, na liście znalazły się: Australia, Nowa Zelandia, Hong Kong, Singapur, Belgia, Bułgaria, Cypr, Czechy, Dania, Estonia, Finlandia, Grecja, Irlandia, Włochy, Łotwa, Litwa, Luksemburg, Malta, Holandia, Norwegia, Polska, Portugalia, Rumunia, Słowacja, Słowenia, Hiszpania, Szwecja, Szwajcaria, Wielka Brytania, Kanada, Niemcy, Austria i Francja.

 

 

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day