Obsługą mediową Spotify w Polsce zajmie się Zenith

Agencja mediowa Zenith, należąca do Publicis Groupe zajmie się w Polsce obsługą mediową platformą streamingową Spotify.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Obsługą mediową Spotify w Polsce zajmie się Zenith

Jak informowaliśmy wczoraj, platforma Spotify rozstrzygnęła przetarg na globalną obsługę mediową. W jego wyniku do współpracy wybrała grupę Publicis Media, która ma zająć się planowaniem i zakupem mediów na poziomie globalnym i regionalnym.

W wyniku tej decyzji na rynku polskim obsługę mediową powierzono agencji Zenith. 

Zakres współpracy ma obejmować strategiczne planowanie kampanii, działania performancowe oraz zakup mediów z wyłączeniem mediów społecznościowych, których budżety pozostają w rękach wewnętrznego zespołu Spotify.

Pierwsze kampanie realizowane przez Zenith na rzecz Spotify będzie można zobaczyć w Polsce już w czerwcu tego roku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych