„Sprawa dla reportera” z mniejszą widownią. TVP1 liderem rynku

W jesiennym sezonie „Sprawę dla reportera” ogląda średnio 2,85 mln osób, czyli o 170 tys. widzów mniej niż rok temu. TVP1 w czasie emisji programu Elżbiety Jaworowicz wygrywa z konkurencją w rynku, ale w grupie komercyjnej zajmuje dopiero czwarte miejsce.

mk
mk
Udostępnij artykuł:

Premierowe odcinki „Sprawy dla reportera” emitowane są na antenie TVP1 w czwartki o godz. 21.25, począwszy od 4 września br. Jesienny sezon programu ogląda średnio 2,85 mln widzów. Przełożyło się to na 19,99 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 10,53 proc. wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.

 

Oglądalność magazynu rośnie z odcinka na odcinek - w analizowanym okresie najwięcej widzów zgromadził ten, który pokazany został 25 września br. Przyciągnął on przed telewizory 3,39 mln osób.

W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. program Elżbiety Jaworowicz stracił 170 tys. widzów. Wówczas oglądało go bowiem 3,02 mln osób, a jego udział wynosił odpowiednio 22,53 proc. i 12,79 proc.W paśmie nadawania „Sprawy dla reportera” TVP1 jest liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce zajmuje TVN z udziałem na poziomie 13,73 proc., emitujący w tym czasie gł. „Kuchenne rewolucje”. Dalej plasuje się: Polsat (11,62 proc.; „Przyjaciółki” i „Na krawędzi”) i TVP2 (9,31 proc.; pasmo filmowe).

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/ojciec-mateusz-stracil-500-tys-widzow-ale-dystansuje-konkurencje ## 

Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej Jedynka jest dopiero czwarta, przegrywając z wszystkimi swoimi głównymi konkurentami. Liderem jest tutaj TVN, a dalsze miejsca zajmują: Dwójka i Polsat.

mk
Autor artykułu:
mk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Głos dzieci staje się słyszalny. Nowa kampania społeczna rusza w Polsce

Głos dzieci staje się słyszalny. Nowa kampania społeczna rusza w Polsce

Z PZL odchodzi dyrektor zarządzający. Zastąpi go szefowa obsługi klientów

Z PZL odchodzi dyrektor zarządzający. Zastąpi go szefowa obsługi klientów

Nowy menedżer w spółce reklamowej Kanału Zero. Szybkie odejście z Arskom Sport Brokers

Nowy menedżer w spółce reklamowej Kanału Zero. Szybkie odejście z Arskom Sport Brokers

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". We władzach osoby z PTWP

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". We władzach osoby z PTWP

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"