Sprawa „Jesz Burgera” pomogła programowi Magdy Gessler

Drugą serię „Kuchennych rewolucji” Magdy Gessler śledzi w TVN średnio 1,87 mln widzów. Największym zainteresowaniem cieszył się jak dotąd trzeci odcinek produkcji, który został wyemitowany tuż po opisywanej przez media potyczce restauratorki z Jesz Burgerem.

ks
ks
Udostępnij artykuł:

Chodzi o wizytę Magdy Gessler w lubelskim Jesz Burgerze, którą widzowie mogli zobaczyć w drugim odcinku "Kuchennych Rewolucji” w TVN. Zorganizowana przez Gessler metamorfoza nie powiodła się i restauratorka wystawiła lokalowi  w swoim programie skrajnie negatywną recenzję. Sprawę opisywały media, a Jesz Burger został skontrolowany przez sanepid.

Średni udział w rynku programu po trzech odcinkach wyniósł 20,36 proc. w grupie 4+ oraz 25,44 proc. w grupie 16-49. Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla portalu Wirtualnemedia.pl ostatni, rekordowy jak dotąd, odcinek miał odpowiednio 23,35 i 30,3 proc. udziału w rynku (4+ i 16-49).

Średnia widownia pierwszych trzech odcinków premierowej serii formatu, emitowanej wiosną br., wyniosła 2,56 mln osób, ale udziały były zbliżone do obecnych - wyniosły odpowiednio 20,68 proc. i 24,59 proc. (więcej na ten temat).  

TVN w trakcie „Kuchennych rewolucji” zajmuję drugą pozycję na rynku. Liderem była TVP1 z 24,11 proc. udziału. Kolejne miejsca przypadły Polsatowi i TVP2. Wśród widzów między 16 a 49 rokiem życia program Gessler był w minionych tygodniach numerem jeden. 

Program cieszy się popularnością przede wszystkim wśród kobiet, mieszkańców małych oraz największych miast między 25 a 39 rokiem życia. 

W programie „Kuchenne rewolucje” znana restauratorka Magda Gessler stara się wyciągnąć upadające lokale kulinarne z tarapatów. Na pomoc każdej restauracji ma cztery dni. Producentem wykonawczym show jest firma Constantin Entertainment.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały