„Moje Mieszkanie” liderem miesięczników wnętrzarskich w 2016 roku. „M jak Mieszkanie” wyprzedziło „Cztery Kąty”

W 2016 roku liderem sprzedaży ogółem wśród miesięczników wnętrzarskich było „Moje Mieszkanie”. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł „Dom & Wnętrze”, a na czele spadków znalazły się „Cztery Kąty”.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
„Moje Mieszkanie” liderem miesięczników wnętrzarskich w 2016 roku. „M jak Mieszkanie” wyprzedziło „Cztery Kąty”

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem miesięcznika „Moje Mieszkanie” (ZPR Media) w 2016 roku wyniosła 57 401 egz. W porównaniu do poprzedniego roku zwiększyła się ona o 1,12 proc.

Na drugie miejsce (z trzeciego) awansowało „M jak Mieszkanie” (ZPR Media). Średnia sprzedaż ogółem tego tytułu w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej jednak zmalała o 0,95 proc. do poziomu 39 497 egz.

Podium uzupełnia miesięcznik „Cztery Kąty” (Agora), który spadł z drugiej lokaty. Jego średni wynik sprzedażowy w analizowanym okresie wyniósł 38 794 egz., po spadku o 21,02 proc. - największym w zestawieniu.

Na ostatnim miejscu uplasował się magazyn „Dom & Wnętrze” (Agora). Jego średni wynik zwiększył się o 2,24 proc. do 7 260 egz. Jednocześnie był to największy wzrost w zestawieniu. Od sierpnia ub.r. tytuł ten zmienił swój cykl wydawniczy i stał się dwumiesięcznikiem.

grafika

W grudniu 2016 roku średnia sprzedaż ogółem liderującego „Mojego Mieszkania” w porównaniu do grudnia 2015 roku zwiększyła się o 1,63 proc. do 65 255 egz. Jednocześnie był to jedyny wzrost w zestawieniu.

Podium uzupełniają „M jak Mieszkanie” (39 848 egz.; w dół o 1,91 proc.) i „Cztery Kąty” (37 114 egz.; spadek o 4,84 proc.).Największy spadek w tym ujęciu zanotowała „Weranda” (Wydawnictwo Te-Jot) - było to 10,04 proc. do 25 223 egz.

grafika

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"