Stacje RMF z kampaniami reklamowymi

RMF Classic i RMF Maxxx reklamują się na jesień.

łk
łk
Udostępnij artykuł:

Ruszyła kampania wizerunkowa RMF Classic, promująca nowy layoutstacji - "RMF Classic inspirujące". Kampania, która potrwa dopoczątku listopada, obejmuje prasę m.in. magazyny - Twój Styl,Pani, Zwierciadło, Playboy; tygodniki opinii - Polityka, Newsweek,Wprost, Przekrój oraz internet. Za kreację i zakup mediów odpowiadaART FM.

Zainicjowano też kampanię wizerunkowo-produktową związaną zwejściem na rynek warszawski stacji RMF Maxxx. Kampania objęłatakie media jak: dzienniki (Gazeta Wyborcza, Echo Miasta, Metro);Telewizje (Viva, MTV, 4FunTV); internet, outdoor: autobusy, słupy zplakatami, stacje metra, siatki tzw. wlepki, dostępne w salonikachprasowych na terenie Warszawy. Kampania potrwa ponad miesiąc.Kreacja i zakup mediów ART FM.

Na stanowisko wiceprezesa zarządu RMF FM powróciła Ewa Miszczak.Zajmie się koordynacją programów RMF Maxxx i RMF Classic.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe