Starcom obronił budżet mediowy Maspexu

Dom mediowy Starcom (Publicis Groupe) wygrał przetarg na obsługę mediową Grupy Maspex, do której należą takie marki, jak m.in. Tymbark czy Tiger Energy Drink - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Starcom obronił budżet mediowy Maspexu

Maspex nie udziela informacji dotyczących szczegółów przetargu.

Wygrana Starcomu oznacza kontynuację dotychczasowej współpracy, która trwa od 2018 roku. Wówczas agencja należąca do Publicis Groupe w wyniku wygranego przetargu przejęła obsługę mediową Maspexu od Mindshare (GroupM/WPP).

Starcom odpowiada za planowanie i zakup mediów, zarówno tradycyjnych jak i internetowych. Pracuje dla wszystkich marek Grupy Maspex.

Firmy nie ujawniają, na jak długo zawarły umowę o współpracy.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały