Starcom dla US Pharmacii na Litwie, Ukrainie i w Bułgarii

Polski oddział sieci domów mediowych Starcom rozpoczyna koordynację obsługi mediowej Grupy US Pharmacia na trzech rynkach Europy Wschodniej: na Litwie, Ukrainie i w Bułgarii.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

W krajach tych działalność prowadzi firma EU Pharmacia (EUP), która jest częścią Grupy US Pharmacia. Dotychczas Starcom planował i kupował media dla EUP tylko na jednym z wymienionych rynków – na Ukrainie. W dwóch pozostałych krajach agencje z grupy Publicis – Starcom na Litwie oraz dział mediów agencji reklamowej Leo Burnett w Bułgarii - przejmą obsługę mediową EUP od początku 2007 r.

- Skonsolidowanie obsługi mediowej w jednej sieci pozwala na wykorzystanie doświadczeń zdobytych przez Starcom na polskim rynku w celu optymalizacji działań mediowych EU Pharmacii na rynkach zagranicznych – powiedziała Joanna Bujarska – Ciszek, export marketing director w US Pharmacii, która koordynuje działania marketingowe US Pharmacii w Europie Wschodniej i Środkowej poza Polską.

 Ze strony polskiego Starcomu, obsługę mediową na nowych rynkach koordynuje Małgorzata Łokieć.

Wartość budżetu mediowego EUP na wymienionych rynkach nie została ujawniona. 

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych