Starcom MediaVest Group będzie reklamować Frisco.pl

Supermarket internetowy Frisco.pl rozpoczyna współpracę z agencją SMG (Starcom MediaVest Group) w zakresie marketingu efektywnościowego, planowania i zakupu wszystkich mediów oraz kreacji. Wybór nowej agencji poprzedzony był przeglądami ofert, w którym wzięło udział kilka agencji.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Starcom MediaVest Group będzie reklamować Frisco.pl

- Szukaliśmy partnera, który zrozumie stojące przed nami wyzwania biznesowe i będzie potrafił w taki sposób dobrać narzędzia i technologie marketingu efektywnościowego, by wspólnie rozwijać markę Frisco.pl. Agencja SMG okazała się nie tylko ekspertem w dziedzinie performance marketingu, ale także pokazała, że rozumie stojące przed nami wyzwania strategiczne. Zaproponowane podejście, efektywnie wykorzystujące synergię kanałów offline i online w połączeniu ze spójną i wyróżniającą się kreacją, w kompleksowy sposób odpowiada na nasz brief - tak rozstrzygnięcie przetargu uzasadnia Tomasz Dębowski, dyrektor marketingu Frisco.

Nazwy pozostałych agencji biorących udział w przeglądach ofert oraz wartość budżetu nie zostały ujawnione.

SMG PM (marketing efektywnościowy), SMG Mediavest (strategia komunikacji, planowanie i zakup mediów) i SMG LiquidThread (kreacja) już rozpoczęły współpracę z nowym klientem.

Za ostatnią jak dotąd kampanię Frisco.pl, która ruszyła na początku marca br., odpowiadała agencja 4Frame.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem