Starcom obronił obsługę mediową Aflofarmu

Firma farmaceutyczna Aflofarm Farmacja Polska, właściciel takich marek OTC, jak Herbapect, Neosine rozstrzygnęła przetarg na obsługę mediową. Marketer postanowił kontynuować dotychczasową współpracę w tym zakresie ze Starcomem (Publicis Media).

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Starcom obronił obsługę mediową Aflofarmu

Przetarg mediowy Aflofarmu ruszył na początku listopada br.Zaproszono do niego kilka agencji mediowych, ale ich nazw firma nie ujawniła.

Rozstrzygając go marketer zdecydował się kontynuować współpracę ze Starcomem. Firmy współpracują ze sobą od początku 2016 roku – po tym, jak pod koniec 2015 roku Aflofarm zdecydował się w przetargu zakończyć współpracę z obsługującym go wcześniej domem mediowym Mindshare (GroupM).

Starcom odpowiada za planowanie i zakup czasu reklamowego w telewizji. Pozostałe media firma do swoich kampanii kupuje bezpośrednio, we własnym zakresie.

Aflofarm jest największym reklamodawcą polskich mediów. Przez 10 miesięcy br. wydał na reklamę 1,56 mld zł (dane cennikowe Kantar Media).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Szef Radia Zachód odpowiada na zarzut szefowej KRRiT. "Manipulacja informacyjna"

Szef Radia Zachód odpowiada na zarzut szefowej KRRiT. "Manipulacja informacyjna"