Starcom obronił obsługę mediową Aflofarmu

Firma farmaceutyczna Aflofarm Farmacja Polska, właściciel takich marek OTC, jak Herbapect, Neosine rozstrzygnęła przetarg na obsługę mediową. Marketer postanowił kontynuować dotychczasową współpracę w tym zakresie ze Starcomem (Publicis Media).

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Starcom obronił obsługę mediową Aflofarmu

Przetarg mediowy Aflofarmu ruszył na początku listopada br.Zaproszono do niego kilka agencji mediowych, ale ich nazw firma nie ujawniła.

Rozstrzygając go marketer zdecydował się kontynuować współpracę ze Starcomem. Firmy współpracują ze sobą od początku 2016 roku – po tym, jak pod koniec 2015 roku Aflofarm zdecydował się w przetargu zakończyć współpracę z obsługującym go wcześniej domem mediowym Mindshare (GroupM).

Starcom odpowiada za planowanie i zakup czasu reklamowego w telewizji. Pozostałe media firma do swoich kampanii kupuje bezpośrednio, we własnym zakresie.

Aflofarm jest największym reklamodawcą polskich mediów. Przez 10 miesięcy br. wydał na reklamę 1,56 mld zł (dane cennikowe Kantar Media).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Canal+ jak Netflix. Dostęp tylko w jednym domu

Canal+ jak Netflix. Dostęp tylko w jednym domu

Biedronka przegrała w sądzie. Ogromna kara za "Tarczę antyinflacyjną"

Biedronka przegrała w sądzie. Ogromna kara za "Tarczę antyinflacyjną"

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

"Banger za Bangerem". RMF Maxx chce dotrzeć do pokolenia Z

"Banger za Bangerem". RMF Maxx chce dotrzeć do pokolenia Z