Starcom z obsługą mediową Totalizatora Sportowego

Dom mediowy Starcom, należący do Publicis Media zwyciężył w przetargu na obsługę mediową Totalizatora Sportowego. Oznacza to kontynuację dotychczasowej współpracy pomiędzy agencją a spółką.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Starcom z obsługą mediową Totalizatora Sportowego

Starcom będzie, podobnie jak dotychczas, zajmować się strategią komunikacji Totalizatora Sportowego oraz planowaniem i zakupem mediów do jego kampanii.

Firmy nie zdradzają szczegółów przetargu ani tego, na jaki okres zawarły umowę.

Starcom zajmuje się obsługą mediową kampanii Totalizatora Sportowego od początku 2018 roku. Wtedy agencja przejęła jego budżet od siostrzanej agencji - Zenith (też należy do Publicis Media) - w wyniku wygranego przetargu. Umowę wówczas zawarto na 2 lata, do końca 2019 roku.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/totalizator-sportowy-wyniki-2019-ro-9-82-mld-zl-przychody-ze-sprzedazy,7170705582937729a ##

Na początku tego Totalizator przedłużył umowę z tą agencją bez przetargu zapowiadając, że w dalszej części roku rozpisze konkurs na obsługę mediową.

W drugiej połowie listopada spółka ruszyła z przetargiem reklamowym.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style