Staropolanka przypomina o potrzebie uzupełniania składników mineralnych

Trwa akcja marki wody Staropolanka (Uzdrowiska Kłodzkie) "Minerały – to się liczy", która ma na celu zwrócenie uwagi nie tylko na znaczenie picia wody dla naszego zdrowia, ale także na wartość mikroelementów, które są dostarczane wraz z nią. Kampanię realizuje Media Choice.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Staropolanka w reklamach przypomina jak ważne jest odpowiednie nawodnienie na co dzień – zwłaszcza dla osób prowadzących aktywny tryb życia. W działania promujące markę zaangażowano polską lekkoatletkę Monikę Pyrek.

- Kampania reklamowa została zaprojektowana w taki sposób, aby wykorzystać różnorodne kanały komunikacji. Skupia się ona na wykorzystaniu formatów display oraz wideo, które są emitowane w mediach społecznościowych, sieci reklamowej oraz w środowisku mobilnym. Zastosowaliśmy również zaawansowane rozwiązania analityczne, dzięki którym w czasie rzeczywistym dostarczamy aktualne informacje na temat kampanii – mówi Marzena Zagata, która odpowiedzialna jest za przeprowadzenie kampanii i przygotowanie media planu.

Koordynacją projektu i kontaktem z klientem zajmuje się Sandra Łangowska-Machnik – new business manager w domu mediowym Media Choice.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe