Steve Bannon z tytułem "Dezinformatora roku 2021"

Amerykańska organizacja pozarządowa Media Matters for America przyznała Steve'owi Bannonowi antynagrodę "Dezinformatora roku 2021".

km
km
Udostępnij artykuł:

Media Matters for America po raz 18. przyznała tytuł "Dezinformatora roku". Co roku w ten sposób "wyróżniany" jest "najbardziej wpływowy lub płodny dostarczyciel dezinformacji w amerykańskich mediach".

W zeszłym roku zwycięzcą antyrankingu została stacja Fox News. Wcześniej tytuł otrzymywali m.in. szef Facebooka Mark Zuckerberg i kandydatka na wiceprezydentkę USA Sarah Palin.

grafika

Steve Bannon, dziennikarz, szef kampanii wyborczej i doradca prezydenta Donalda Trumpa, został określony przez Media Matters for America jako "siła napędowa najbardziej toksycznych elementów prawicy, wspierający najbardziej radykalne postacie Partii Republikańskiej".

Obecnie Bannon prowadzi podcast "War Room", w którym według pozarządowej organizacji "podsyca amerykański gniew celowymi i niebezpiecznymi kłamstwami". Podcast dostępny jest na platformach Apple i Google, dostarcza 17 godz. treści tygodniowo.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/krytykuja-zachod-zachwalaja-chiny-falszywe-profile-w-mediach-spolecznosciowych,7170142119430273a ##

Media Matters for America (MMfA) to organizacja non-profit o profilu liberalno-lewicowym, zajmująca się monitoringiem i analizą amerykańskiego rynku mediów. Została założona w 2004 roku przez dziennikarza  i działacza politycznego Davida Brocka jako przeciwwaga dla konserwatywnego Media Research Center.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały