'Stop Global Experiment'

To kolejny etap kampanii dla WWF przygotowany przez Euro RSCG Warsaw.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Do współpracy przy kolejnym etapie kampanii WWF/Detox zaplanowanym na wrzesień, Euro RSCG Warsaw zaprosiła Sidneya Polaka. Ten ochoczo zgodził się na współpracę i napisał znakomity tekst oraz muzykę. Wspólne wykonanie piosenki zaproponował Reni Jusis, która wspaniale zaśpiewała tytułowy refren piosenki „Stop Global Experiment”. Oboje wykonali utwór na Festiwalu w Sopocie, a wideoklip wchodzi na antenę stacji muzycznych.

Wszyscy uczestniczymy w tym „globalnym eksperymencie” i to od jakiegoś czasu. Na tym fakcie oparty jest scenariusz teledysku: Sidney Polak i Reni Jusis idą po obracającym się globie mijając kolejne fazy podboju naszej planety przez człowieka. Widzimy, że z każdą chwilą przybywa na ziemi rozmaitych substancji chemicznych, które zatruwają nasze życie. Reżyserią wideoklipu zajęła się Joasia Rechnio. Są to kolejne znakomite postaci, które pro bono zdecydowały się czynnie poprzeć akcję na rzecz zmiany szkodliwego prawa. Wcześniej w spocie Michała Sablińskiego wystąpili: Maja Ostaszewska, Reni Jusis, Piotr Najsztub i Krzysztof Hołowczyc.

Kampania WWF ma na celu zachęcenie do poparcia zmiany szkodliwego prawa. Po wejściu na stronę www.wwf.pl/detox można wypełnić petycję do europarlamentarzystów, którzy mogą przegłosować w Parlamencie Europejskim nowe, bardziej restrykcyjne prawo. 

W produkcję klipu bezinteresownie włączyli się także:Jasiek Holoubek (DOP), Iza Morska (make up),  Szymon Sieńko i Attic studio - współprodukcja muzyczną i mix, Tango Production (dom produkcyjny), Przemek Kowal, Magda Włoch (producenci z Orka Film), Jarosław Kwaśniak, Łukasz Przybytek, Krystian Mazur, Piotr Barejko, Kamil Dąbkowski (animatorzy Orka Film), Orka Film (animacja i post-produkcja).

Firmy, które charytatywnie pomogły w realizacji klipu: Tango Production, Orka Film, Attic Studio, Headlines Brand&Corporate Communication (promocja klipu), Digital One (e-mailing), Drukpol Jacek Hensler prezesem Grupy BBDO. 

pr
Autor artykułu:
pr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Koło Podbiegunowe i Miko Marczyk w nowej reklamie Škody Enyaq 4x4

Koło Podbiegunowe i Miko Marczyk w nowej reklamie Škody Enyaq 4x4

Ponad 600 influencerów w kampanii Allnutrition

Ponad 600 influencerów w kampanii Allnutrition

Historie ludzkie w nowej kampanii Providenta

Historie ludzkie w nowej kampanii Providenta

Ruszyła nowa odsłona kampanii "Mała książka-wielki człowiek"

Ruszyła nowa odsłona kampanii "Mała książka-wielki człowiek"

Rekordowe zainteresowanie Predator Games – tysiące uczniów i szkół gotowych do gry
Materiał reklamowy

Rekordowe zainteresowanie Predator Games – tysiące uczniów i szkół gotowych do gry

Zmiany w "The Voice of Poland". Influencerka współprowadzącą show

Zmiany w "The Voice of Poland". Influencerka współprowadzącą show