Streetcom wygrywa przetarg marki Purina

Agencja Streetcom odpowiada za realizację kampanii Influencer marketingowej i product seedingu dla nowego produktu marki Purina.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Streetcom wygrywa przetarg marki Purina

Głównym celem realizowanych działań jest budowa świadomości nowego produktu oraz edukacja w zakresie jego zastosowania. Projekt trafił do agencji w ramach wygranej w przetargu. Kampania dla Purina Adventuros Training potrwa do końca listopada.

W ramach wygranego przetargu agencja Streetcom odpowiada za rekrutację influencerów do kampanii i działań product seedingowych. Po stronie Streetcom jest także przygotowanie materiałów graficznych oraz koordynacja wszystkich działań marketingowych w ramach akcji. 

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"