Streetcom wygrywa przetarg marki Purina

Agencja Streetcom odpowiada za realizację kampanii Influencer marketingowej i product seedingu dla nowego produktu marki Purina.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Streetcom wygrywa przetarg marki Purina

Głównym celem realizowanych działań jest budowa świadomości nowego produktu oraz edukacja w zakresie jego zastosowania. Projekt trafił do agencji w ramach wygranej w przetargu. Kampania dla Purina Adventuros Training potrwa do końca listopada.

W ramach wygranego przetargu agencja Streetcom odpowiada za rekrutację influencerów do kampanii i działań product seedingowych. Po stronie Streetcom jest także przygotowanie materiałów graficznych oraz koordynacja wszystkich działań marketingowych w ramach akcji. 

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style