Streetcom przygotuje kampanię nowego wariantu Finuu

Marka produktów do smarowania Finuu wprowadza na rynek nowy wariant miksu „bez laktozy”. Kampanie zaplanowała i realizuje agencja Streetcom.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Streetcom przygotuje kampanię nowego wariantu Finuu

Agencja zajęła się obsługą projektu od przygotowania strategii komunikacji, poprzez kreacje, zakup mediów, przygotowanie strony internetowej, komunikację w mediach społecznościowych, współpracę z influencami oraz działania bezpośrednio wspierające sprzedaż.

Komunikacja i przekazy kierowane do grupy docelowej są realizowane poprzez social media, rekomendacje i reklamy w digitalu.

Ze strony Streetcom za kampanie odpowiada Anna Pająk, senior account manager, ze strony Finuu Iwona Janaczek, junior brand manager. Klient został pozyskany w wyniku przetargu.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały