Streetcom ponownie dla marki Purina

Agencja Streetcom po raz kolejny wygrała przetarg na realizację kampanii dla marki jedzenia dla zwierząt Purina Pro Plan Sterilised (Nestle Polska).

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Streetcom ponownie dla marki Purina

Streetcom realizuje dla Puriny działania z zakresu product seedingu i influencer marketingu. Budowanie wizerunku marki Purina jako producenta wyspecjalizowanej żywności dla zwierząt oraz edukacja grupy docelowej w zakresie żywienia kotów po zabiegu sterylizacji lub kastracji, to główne cele prowadzonych aktywności. Kampania ma zakończyć się w kwietniu br.

W ramach prowadzonej kampanii Streetcom realizuje działania influnecer marketingu z zaangażowaniem nano i micro influnecerów zrzeszonych w Fameshop.  Kampanię product seedingową obejmującą działania online i offline prowadzi wyspecjalizowany w tego typu działaniach zespół Streetcom.

Streetcom realizuje działania influencer marketingowe dla Nestle Polska dla marek Purina Pro Plan oraz Purina One, z wykorzystaniem nano i micro influenerów od 2016 roku.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Tak wygląda studio Lotto po przełomowej zmianie. Mamy zdjęcia

Tak wygląda studio Lotto po przełomowej zmianie. Mamy zdjęcia

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Netflix zapożycza się na właściciela TVN. Kredyty na pięć lat

Netflix zapożycza się na właściciela TVN. Kredyty na pięć lat