Streetcom wygrywa kolejny przetarg

Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Streetcom wygrywa kolejny przetarg
Philips OVI, materiały prasowe

Versuni z marką Philips i linią Philips OVI dołączyły do grona klientów agencji Streetcom.

Linia Philips OVI to nowa kategoria urządzeń typu  AirFryer, które pozwalają piec, smażyć, grillować, dusić, gotować, suszyć, rozmrażać i wiele innych, a wszystko to w zdrowszej wersji, bo przy użyciu minimalnej ilości tłuszczu. 

Działania potrwają do końca kwietnia br.

Agencja Streetcom odpowiada za rekrutację, komunikację i koordynację współpracy z influencerami w ramach kampanii prowadzonej dla urządzeń typu AirFryer z linii Philips OVI. Wyselekcjonowani do współpracy nano influencerzy mają za zadanie wyeksponowanie zalet nowoczesnego urządzenia oraz zachęcenie konsumentów do zmian w stylu gotowania i życia.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję