Strona 'Bramy Kraju' już działa

Ruszyła strona internetowa poświęcona konkursowi 'Bramy Kraju', zainicjowanemu przez firmy AMS i Eskadra.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Konkurs, ogłoszony 15 grudnia 2005 roku podczas konferencji „Bramy Kraju”, poświęconej marketingowi miast i regionów, ma na celu promowanie najlepszych rozwiązań w tej dziedzinie.

Jednym z istotnych elementów promocji miast jest ich zewnętrzny wizerunek, który tworzą między innymi instalacje reklamowe przy trasach wjazdowych i wyjazdowych z miejscowości, zwane potocznie „witaczami”. To pierwsze wrażenie jest niezwykle ważne, ale wydaje się, że w Polsce „witacze” są zaniedbane i niedoceniane. AMS i Eskadra chcą, aby polskie „witacze” stały się prawdziwymi „Bramami Kraju”, aby potrafiły skutecznie nakłaniać przejeżdżających do zatrzymania się w miejscu, które anonsują - czytamy w komunikacie.

„Często jeżdżę po Polsce i przyglądam się najrozmaitszym konstrukcjom reklamowym ustawianym w miastach i przy drogach wjazdowych. Kiedy wspólnie z agencją Eskadra zastanawialiśmy się nad formułą konferencji poświęconej marketingowi miast i regionów, którą przygotowywaliśmy w grudniu zeszłego roku z  okazji 15-lecia AMS, zaczęliśmy rozmawiać o „witaczach”. Postanowiliśmy bliżej przyjrzeć się temu zjawisku. Pracownicy naszego działu kontroli jakości błyskawicznie nadesłali nam wykonaną przez siebie dokumentację fotograficzną „witaczy” z całego kraju. Zdjęć były setki - nie sądziliśmy, że tych konstrukcji jest tak wiele. To, co stoi przy drogach i ‘serdecznie zaprasza’, a potem ‘czule żegna’ raz jest śmieszne, czasem ciekawe, a często straszne. AMS działa w przestrzeni miejskiej od 15 lat, mamy doświadczenia związane z meblowaniem miast (wiaty przystankowe) i wiemy, że tego rodzaju konstrukcje wnoszą nową jakość w ich wizerunek. Wielokrotnie prowadziliśmy kampanie promocyjne miast i dlatego zależy nam na lepszym ich zewnętrznym wizerunku. Tak narodził się pomysł na ten konkurs” – mówi Piotr Parnowski, prezes AMS SA.

Konkurs „Bramy Kraju” ma nagradzać najlepsze rozwiązania kreatywne w promocji miast, regionów i produktów turystycznych. Ma też zapoczątkować mądrą modę na inwestowanie w promocję zewnętrzną miejsc i skuteczne zarządzanie przestrzenią miejską. Przedsięwzięcie jest skierowane do jednostek zajmujących się zawodowo lub zainteresowanych promocją miast i miejsc, głównie samorządów. Przez cały czas trwania konkursu można śledzić jego przebieg na stronach WWW.bramykraju.pl. Pod adresem WWW.bramykraju.pl można zapoznać się z regulaminem konkursu, obejrzeć galerię zdjęć przykładowych witaczy z całej Polski oraz zgłaszać prace konkursowe.

Prace konkursowe można zgłaszać w trzech kategoriach: - witacze istniejące- witacze projektowane- zrealizowany komercyjny produkt turystyczny

Zgłoszenia są przyjmowane do 15 kwietnia 2006 r.

pr
Autor artykułu:
pr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"