Studenckie czasy - nowa kampania Simplusa

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

3 marca ruszyła nowa kampania Simplusa "Studenckie czasy". Kampania skierowana jest do uczącej się młodzieży i ma charakter czysto promocyjny - uczniowie gimnazjów, szkół średnich i studenci mogą kupić teraz Mini Zestaw Simplus lub Zestaw Simplus z wybranym telefonem z dużą, odczuwalną dla kieszeni, "szkolną" zniżką.

W kampanii wykorzystano następujące media: stacje muzyczne TV, radio ogólnopolskie, prasę młodzieżową, outdoor, Internet. Planowaniem mediów zajął się Media Planning Group, a zakupem Universal McCann. Kampanię przygotowała agencja reklamowa Euro RSCG New Europe.

Warunkiem skorzystania z promocji jest posiadanie ważnej legitymacji, o którą osoby chcące wykorzystać promocje zostaną zapytane w punkcie sprzedaży.

W komunikacji wykorzystano serię "legitymacyjnych" zdjęć młodych ludzi, uchwyconych w trakcie robienia śmiesznych, głupich lub przynajmniej dziwnych min. Wszyscy są sympatyczni, uśmiechnięci i widać, że dobrze się bawią.

Młodzieżowy, luzacki i niezobowiązujący klimat kampanii najbardziej obrazowo oddaje przewrotny i dwuznaczny headline "Nie na krzywy ryj... tylko na legitymację!". Legitymacja jest, jak wiadomo, dokumentem, który jego posiadacza upoważnia do korzystania z przeróżnych zniżek. Wykorzystując ten fakt, Simplus umożliwia uczącej się młodzieży skorzystanie z jeszcze jednej, wyjątkowo atrakcyjnej. Tak oto posiadacz legitymacji ma szansę odnieść namacalną korzyść ze swojej nauki... tu i teraz.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"