Studio Tank zmienia identyfikację wizualną na materiałach promocyjnych

Od przyszłego roku studio Tank wprowadza nową identyfikację wizualną na swoich materiałach reklamowych. Za projekt odpowiada artystka Karolina Rodanowicz i Mamastudio.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

W 2018 roku w komunikacji marki pojawi się nowa grafika przygotowana przez artystkę Karolinę Rodanowicz, zaś miejsce turkusu zajmie róż. Nowa identyfikacja znalazła się na materiałach promocyjnych studia - notesach oraz specjalnych słoikach z miodem, nawiązującym do miejsca, gdzie mieści się siedziba firmy - Fortu Mokotów.

To druga odsłona nowej identyfikacji wizualnej studia - pierwszą zaprezentowano od koniec 2016 roku z okazji 10. rocznicy powstania firmy. Wówczas autorem projektu był lustrator Tymek Jezierski Jego turkusowo-czarno-biała grafika pojawiała się m.in. w materiałach reklamowych.

- Zmiany są przeciwieństwem stagnacji, więc jeżeli tylko przynoszą ze sobą dobrą jakość, z radością je wprowadzamy" powiedziała Magda Olak, dyrektor zarządzająca Tank.

Za koncepcję odświeżonej identyfikacji odpowiada Mamastudio.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję