„Styl & Klasyka” - wydanie specjalne miesięcznika „Dobre Wnętrze"

W sprzedaży pojawił się numer specjalny miesięcznika „Dobre Wnętrze” (ZPR Media) - „Styl & Klasyka” - z poradami o urządzaniu wnętrz w tradycyjnej stylizacji.

łb
łb
Udostępnij artykuł:
„Styl & Klasyka” - wydanie specjalne miesięcznika „Dobre Wnętrze"

Czytelnicy „Stylu & Klasyki” znajdą w piśmie m.in. porady dotyczące urządzania wnętrz oraz doboru mebli, zastawy stołowej, lamp, tkanin i drzwi. Wydanie specjalne pokazuje prezentacje domów urządzonych tradycyjnie, ale odpowiadających wymaganiom współczesnych odbiorców.

Redaktor prowadzącą wydania specjalnego „Styl & Klasyka” jest Iwona Ławecka-Marczewska.

- Patrzymy w przyszłość, ale z uczuciem myślimy o przeszłości, o przedmiotach z historią, wspomnieniach, które w sobie przechowują. W „Stylu & Klasyce” prezentujemy dawne style, antyki, zabytkowe dodatki, skupiając się przy tym na ich współczesnym życiu. Przedstawiamy stylowe wnętrza i wyposażenie, ale nowocześnie, śledzimy rynkowe premiery - mówi Iwona Ławecka-Marczewska.

Wydanie kosztuje 12,99 zł i dostępne będzie w sprzedaży przez trzy miesiące. Wydawca nie ujawnia nakładu pisma.

Sprzedaż wydania wspiera kampania promocyjna w radiu (Radio Eska, Radio Wawa), telewizji (Domo+, Eska TV, Fokus TV), prasie („Esquire”, „Sens”) oraz autopromocja w miesięcznikach i na stronach internetowych ZPR Media. Działania reklamowe zaplanował dział marketingu wnętrza ZPR Media.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?