Subway promuje Pumpkin Spice Latte

Ruszyła ogólnopolska kampania sieci restauracji Subway promująca jej sezonową ofertę, w tym przede wszystkim napój Pumpkin Spice Latte. Akcję przygotowały firmy Q&A Communications i Maxus Global.

km
km
Udostępnij artykuł:

Celem nowej kampanii Subway jest wzmocnienie wizerunku marki w Polsce oraz zachęcenie klientów restauracji do spróbowania sezonowego wyróżnika – nowej Pumpkin Spice Latte. Ten rozgrzewający napój stanowi połączenie aromatycznej kawy i dyniowo-korzennego syropu.

Sezonowa oferta dostępna będzie w restauracjach Subway w Polsce do stycznia 2017 r.

Kampania obejmuje działania digital, e-PR, promocję za pośrednictwem materiałów POS, a także konkursy na facebookowym profilu Subway Polska, w których można zdobywać vouchery na darmową kawę.

grafika

Za strategię komunikacji, kreacje reklamowe i realizację działań e-PR odpowiada agencja Q&A Communications, a za zakup mediów - dom mediowy Maxus Global.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek