Sukces Mmd Public Relations

Mmd Public Relations otrzymało Certyfikat Uznania IPRA w ramach programu Golden World Awards 2004

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Mmd Public Relations, wiodąca na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej, agencja świadcząca kompleksowe usługi public relations oraz public affairs, otrzymała Certyfikat Uznania IPRA (Międzynarodowe Stowarzyszenie Public Relations; International Public Relations Association) za projekt z zakresu Public Affairs "Debata rządowa na temat integracji europejskiej" (Government roundtable on European integration), przeprowadzony w zeszłym roku dla firmy SAP w Rumunii.

Przyznanie Certyfikatu oraz udział w programie Golden World Awards 2004, było wyrazem uznania Międzynarodowego Stowarzyszenia Public Relations dla Mmd Public Relations za doskonałość działań w zakresie public relations.

O projekcie

We wrześniu 2003 roku firma SAP powierzyła agencji Mmd obowiązki w zakresie świadczenia usług media relations i public affairs w Rumunii. Jednym z priorytetów firmy SAP był wzrost sprzedaży rozwiązań dla sektora publicznego rumuńskiemu rządowi. By tego dokonać, Mmd musiało nawiązać relacje pomiędzy kierownictwem firmy a głównymi decydentami w rządzie oraz zapewnić rozwiązaniom oferowanym przez SAP akceptacje i właściwe przyjęcie. Zorganizowane przez SAP zgromadzenie okrągłego stołu nie tylko przyniosło oczekiwane efekty, ale wręcz odniosło ogromny sukces. Przy jednym stole zasiedli czołowi decydenci różnych ministerstw z całej Rumunii, by dyskutować na temat roli rozwiązań softwarowych w osiągnięciu głównego celu polityki rządu, którym jest integracja z Unią Europejską. Liczba przybyłych na spotkanie członków rządu najwyższych szczebli przeszła najśmielsze oczekiwania i sprawiła, że forum SAP-a okrzyknięto najbardziej udanym tego typu wydarzeniem w Rumunii w 2003 roku. Sukces zgromadzenia osiągnięty został dzięki umiejętnemu połączeniu strategicznego charakteru spotkania z odpowiednią realizacją, w oparciu o wcześniej wypracowaną i zaplanowaną taktykę. To wszystko przyczyniły się do realizacji głównych celów kampanii wyznaczonych przez klienta.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"