Sukces MPG Media

MPG Media Planning wygrał budżet firmy Akapol

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

MPG Media Planning wygrał budżet firmy Akapol - właściciciela marek Kropelka, Poxilina, Poxipol, który aktualnie przygotowuje wprowadzenie na rynek nowego produktu - Ośmiorniczka. Zdobycie budżetu oparte było o przegląd ofert dokonanych przez przedstawicieli firmy Akapol wspieranych przez zagranicznych konsultantów mediowych. W związku ze zdobytym budżetem MPG Media Planning jest w trakcie przygotowywania kolejnej kampanii produktów firmy Akapol.

"MPG Media Planning zostało zdecydowanie docenione za zarówno sztukę strategicznego planowania kampanii, ale i wysiłki włożone w implementację mediową. Satysfakcja z naszej strony jest bardzo duża, gdyż konsultanci firmy Akapol, dla której działania marketingowe są równie ważne jak procesy produkcyjne, wyraźnie podkreślali wysoką jakość warsztatu polskiego oddziału MPG na tle zarówno innych polskich struktur mediowych, ale również odnosząc się do sztuki planowania mediów stosowanych na innych rynkach" - powiedział Jacek Dzięcielak - CEO MPG w Polsce.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"